Menu

1. Czy ceny podane w sklepie są cenami brutto?
Tak, wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami w polskich złotych brutto.

2. Jakie sprzedajemy szkła?
Tylko szkła plastikowe utwardzone producenta Jeleniogórskich Zakładów Optycznych. Na życzenie klienta możemy dokonać indywidualnej wyceny innych producentów np.: Hoya, Zeiss, Essilor, Seiko, i innych natomiast trzeba mieć na uwadze, że będzie ona zdecydowanie wyższa.

3. Jakie szkła są w tzw. „szkła w cenie”?
Szkła plastikowe utwardzone z wartością klienta zawierającą się w wartościach -6 do +4 dioptrii w sferze i do 2 cylindrów.

4. Czy w komplecie dostanę oryginalny futerał, ściereczkę, certyfikaty, ulotki producenta?
Tak. Zawsze okulary oferowane są w komplecie dostarczanym od producenta. Okulary+oryginalny futerał+ściereczka i certyfikaty i ulotki jeśli dostarcza je producent. W przypadku kolekcji Ray-Ban ulotki nie są dołączane do okularów korekcyjnych, są natomiast do przeciwsłonecznych.

5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Na życzenie Klienta jest możliwość wystawienia Faktury VAT. W przypadku okularów pozycjami na fakturze są: okulary korekcyjne wyrób medyczny oraz informacja „okulary korekcyjne z filtrami do pracy dla (imię i nazwisko nabywcy)”.

6. Na kopertach od szkieł mam inne wartości niż podane na recepcie. Czy moje okulary są prawidłowo wykonane?
Tak. Jeśli mamy wadę sfero-cylindryczną istnieją dwie możliwości zapisu tej samej wartości w tzw. konotacji minusowej i dodatniej. Wówczas następuje przeliczenie z zapisu minusowego na plusowy i tak np.
wartość +6,25 cyl -1,5 możemy również przedstawić jako +4,75 cyl +1,5 co jest tą samą wartością. Kolejny przykład
-3,75 cyl -2,25 możemy zapisać jako -6,00 +2,25.

7. Czy przesyłka jest ubezpieczona i prawidłowo zapakowana?
Tak. Każda przesyłka jest ubezpieczona, a okulary zawsze pakowane w futerał + sztywne pudełko kartonowe, zabezpieczające przed uszkodzeniem okularów.

8. Co jeśli chcę kupić same oprawki?
Wówczas prosimy wpisać jako dane do recepty wartości zerowe i obojętnie jaki rozstaw źrenic, a w polu uwagi na stronie zamówienia prosimy wpisać notatkę/dyspozycję, aby nie montować szkieł.

9. Czy muszę mieć receptę?
Nie. Nie jest ona wymagana, ale potrzebujemy wartości do korekcji które należy uzupełnić w formularzu. Można je np. pamiętać lub znaleźć na ostatnim zleceniu.